First day in Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joost Eijk - WaarBenJij.nu First day in Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joost Eijk - WaarBenJij.nu

First day in Cape Town!

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

25 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi allemaal! Leuk dat jullie meelezen! Mijn eerste dag zit er inmiddels alweer op en ik heb nu eigenlijk al onwijs veel te vertellen. De vlucht gisteren was top en gelukkig waren we er snel, ondanks die 11,5 uur.. vandaag rustig aangedaan en Kaapstad ontdekt met de hop on hop off bus, echt een aanrader! Wat wijzer geworden in de stad, en veel dingen gezien. Het ideale ervan is, is dat je de bus in kan gaan en eruit wanneer je wil, en dat deden we ook! Kirstenbosch botanical garden stond met stip op mijn to do list en ik heb mijn ogen uitgekeken, wat een uitzicht! Zie ergens de fotos, ik heb nog geen idee hoe deze site namelijk werkt ;). Zonet om de dag af te sluiten nog wat gegeten, super restaurant en eten voor 16,50, ik zeg vaker doen! Tot zo ver een korte update, en dat er nog maar veel mogen komen! Totsiens!

• 25 Augustus 2015 - 22:42

Nick:

Gaaf, veel plezier en succes nog!

• 25 Augustus 2015 - 23:00

Mama:

Onwijs gaaf om al je avonturen en reisverslagen te lezen en te horen.
    Lekker genieten en kan niet wachten op het volgende verslag.
    Dikke kus van ons x

• 25 Augustus 2015 - 23:10

Dorien , Antie K , Oma:

Neef!
    Super om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    Lekker genieten! En ontdek veel!!
    Dikke kus van ons xxxx

• 25 Augustus 2015 - 23:24

Mari:

Hey Joost!
    Wij zijn benieuwd naar je avonturen en gaan zeker je blog bijhouden!!
    Maak er een toffe tijd van!
    X

• 26 Augustus 2015 - 04:31

Monique:

Hi Joop,

Wat ontzettend gaaf om je te mogen volgen via je Blog!
    Na ruim een dag al zoveel indrukken opgedaan....dat beloofd een groot, mooi avontuur te worden!
    Geniet ervan.....Heel veel plezier!

Dikke knufXX

• 26 Augustus 2015 - 15:29

PA:

Hi knul,

wat leuk om je foto's te zien en vooral de wijze waarop je schrijft waaruit duidelijk te lezen is hoe spannend je het allemaal vindt. En dan ben je nog maar net begonnen......
    Ik kijk uit naar ons volgende face time chat

Liefs xxx